Satu Syawal
Selamat Hari Raya! Bagi gua raya ni macam hari lain jugak cuma kena hipokrit sikit... Senyum kena lebih & kena bagi duit kat budak-budak kecik. Hmm... Mungkin gua patut berhenti mengeluh tentang ke"tak best"an hari raya supaya gua boleh rasa macam mana yang diorang semua rasa.
Dari malam tadi handphone gua tak putus-putus dapat forward sms hari raya sampai gua terpaksa delete segala sms romantik dari ex gua. Konon sentimental value... Ahhh! Lancau ah... Semoga dengan ter"delete" mende alah tu semua, hati gua boleh jadi kering balik. Terima kasih pada kawan-kawan yang ingat kat gua walaupun gua balas dengan sms yang straight forward & tanpa ayat-ayat bunga mahupun sms kaler yang meletup-letup.
Gua rasa sampai sini dulu... Semayang sunat raya beb...
p/s:- Mr. Aggro 'Amir' Madcap, sori tak dapat join lu dekat Raggae Bar malam tadi. Gua takbir raya la beb... Thanx!
Dari malam tadi handphone gua tak putus-putus dapat forward sms hari raya sampai gua terpaksa delete segala sms romantik dari ex gua. Konon sentimental value... Ahhh! Lancau ah... Semoga dengan ter"delete" mende alah tu semua, hati gua boleh jadi kering balik. Terima kasih pada kawan-kawan yang ingat kat gua walaupun gua balas dengan sms yang straight forward & tanpa ayat-ayat bunga mahupun sms kaler yang meletup-letup.
Gua rasa sampai sini dulu... Semayang sunat raya beb...
p/s:- Mr. Aggro 'Amir' Madcap, sori tak dapat join lu dekat Raggae Bar malam tadi. Gua takbir raya la beb... Thanx!
0 Comments:
Post a Comment
<< Home