Tora Datang Lagi!
Blog... Blog... Blog... Ntah berapa taun lepas gua memang layan bikin entry pasal life mengarut gua. Tiap-tiap hari kalau tak menaip, sah rimas tahap maut beb!
Tiba-tiba gua boleh berenti blogging cuma sebab gua ber'gelpren'. Gua suda couple sama sorang awek blogger secara tiba-tiba jugak. Tiap-tiap entry blog gua tiba-tiba jadik kritikal & kena survey tetiap ari dengan awek gua. Kadang-kadang sampai merajuk-rajuk sebab ada entry yang terlampau direct pukul mati punya. Capricorn macam gua memang pantang kena kongkong & gua rasa macam hilang freedom sebab tiap-tiap ayat yang keluar kena jaga. Sememangnya lari jauh dari prinsip gua yang stok main langgar lari dalam bab-bab taip blog ni! Lepas tu gua bikin blog takde nak publish-publish dah, semuanya untuk gua baca private. Sepanjang tu gua bertapa layan kepala meluah, mencarut, mengarut & menaip private entry sendiri tanpa orang-orang luar skodeng baca sama. Cara gua nak lepas pun dah makin lain dari dulu. Approach gua mungkin tak sama macam dulu yang cuma sembang pasal hal sendiri. Gua dah mula berevolusi dalam cara penulisan yang lebih mensasar pada benda global disamping memuji diri sendiri dengan lebih angkuh. Blogging buat aku lebih matured & bukan cuma mat rock yang menulis rasa marah...
Gua rasa sekarang mungkin masa sesuai untuk gua keluar balik & tinggalkan dunia private gua. Gua takkan link mana-mana URL blog gua yang lepas-lepas sebab gua meluat ngan diri sendiri.
Kawan-kawan... Gua datang balik...
Tiba-tiba gua boleh berenti blogging cuma sebab gua ber'gelpren'. Gua suda couple sama sorang awek blogger secara tiba-tiba jugak. Tiap-tiap entry blog gua tiba-tiba jadik kritikal & kena survey tetiap ari dengan awek gua. Kadang-kadang sampai merajuk-rajuk sebab ada entry yang terlampau direct pukul mati punya. Capricorn macam gua memang pantang kena kongkong & gua rasa macam hilang freedom sebab tiap-tiap ayat yang keluar kena jaga. Sememangnya lari jauh dari prinsip gua yang stok main langgar lari dalam bab-bab taip blog ni! Lepas tu gua bikin blog takde nak publish-publish dah, semuanya untuk gua baca private. Sepanjang tu gua bertapa layan kepala meluah, mencarut, mengarut & menaip private entry sendiri tanpa orang-orang luar skodeng baca sama. Cara gua nak lepas pun dah makin lain dari dulu. Approach gua mungkin tak sama macam dulu yang cuma sembang pasal hal sendiri. Gua dah mula berevolusi dalam cara penulisan yang lebih mensasar pada benda global disamping memuji diri sendiri dengan lebih angkuh. Blogging buat aku lebih matured & bukan cuma mat rock yang menulis rasa marah...
Gua rasa sekarang mungkin masa sesuai untuk gua keluar balik & tinggalkan dunia private gua. Gua takkan link mana-mana URL blog gua yang lepas-lepas sebab gua meluat ngan diri sendiri.
Kawan-kawan... Gua datang balik...
1 Comments:
At 1:28 PM,
Imie said…
hail adi!
haa... ada pun kau. sambung balik dah. baguslah. kau tulis gua lu gua lu teringat aku kat blog2 lama aku. tapi macam kau cakap, macam meluat sket nak baca balik. keh keh keh!
Post a Comment
<< Home