Tegar Lagi Pening
Bukan takde cerita. Banyak beb! Gua tak confirm samada gua ada problem ke tak. Problem datang, luck pon datang. Sama rata, sama berat. Gua tak boleh nak translate mende-mende yang tengah bikin breakdance dalam kepala hotak ni. Abstrak sunggoh pemikiran gua. Semuanya belum berapa nak clear. Yang paling jelas cuma sorang awek geduak bagak yang lalu depan gua time melantak nasik lemak pagi tadi... Balak dia yang kontrol angkuh dengan perut yang lebih kurang gua ikut kat belakang. Cheh!
0 Comments:
Post a Comment
<< Home