Gua Dah Lanjot
Siang tadi sangap nak mampos. Macam cuti ujung minggu yang lepas-lepas, life gua memang tak berapa nak happening. Mungkin gua dah bosan dengan rutin keseronokan ujung minggu? Tak jugak.
Dulu time study... Ada Nat, Fara & Boboi yang boleh masok line. Tengok wayang, layan gig, buat mende bodo sesama. Takde la petak sangat kepala hotak. Malam minggu dah tentu jamming. Tak pon, layan Astro dengan kaki-kaki kat studio... Minom-minom sesambil tengok pompuan. Kekadang band gua dapat offer main gig. Kalau dapat main luar KL lagik gerek! Se'batalion' geng-geng bebudak Keramat turon. Meriah beb! Pernah dulu main kat PD, lepas gig teros terjun laut sebab gig bikin kat area pantai! Tapi... Tu duluuuuuuuuu.
Sekarang takde dah mende-mende tu semua. Mungkin ikut rentak umur gua yang dah nak abis first half... Mungkin.
Dulu time study... Ada Nat, Fara & Boboi yang boleh masok line. Tengok wayang, layan gig, buat mende bodo sesama. Takde la petak sangat kepala hotak. Malam minggu dah tentu jamming. Tak pon, layan Astro dengan kaki-kaki kat studio... Minom-minom sesambil tengok pompuan. Kekadang band gua dapat offer main gig. Kalau dapat main luar KL lagik gerek! Se'batalion' geng-geng bebudak Keramat turon. Meriah beb! Pernah dulu main kat PD, lepas gig teros terjun laut sebab gig bikin kat area pantai! Tapi... Tu duluuuuuuuuu.
Sekarang takde dah mende-mende tu semua. Mungkin ikut rentak umur gua yang dah nak abis first half... Mungkin.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home